Національний роумінг від Київстар, lifecell та Vodafone. Як налаштувати?
Нагадуємо, що з 7 березня 2022 року в Україні мобільні оператори Київстар, lifecell та Vodafone спільно з іншими державними службами запустили національний роумінг.
«При зникненні зв’язку одного оператора абонент зможе вручну підключати зв’язок іншого оператора. На момент запуску національний роумінг доступний для голосових дзвінків та SMS-повідомлень. Однак варто раз на день повертатись до мережі свого оператора. Це можна зробити вручну або ввімкнувши автовибір мережі. Сама ж тарифікація зберігатиметься відповідно до тарифного плану вашого оператора», — йдеться у спільній заяві компаній.
Підключитись до іншого оператора можна лише вручну, для цього потрібно:
- відключити автовибір мережі. На Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор; на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі;
- знайти та вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR, life:) чи LIFECELL;
- якщо зареєструватися не вдалось, варто спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
- опісля перевірити, чи можна здійснювати дзвінки та надсилати SMS.
Підключення національного роумінгу передбачає значне навантаження на мережі операторів, тому це може впливати на якість роботи деяких послуг.