Види заяв для внесення змін до пенсійної справи
Інструкція: як внести зміни до пенсійної справи:
1. Авторизуйтесь в особистому кабінеті на вебпорталі е-послуг Пенсійного Фонду України за опомогою КЕП (кваліфікованого електронного підпису).
2. В лівому боковому меню оберіть розділ "ЩОДО ПЕНСІЙНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ" та натисніть на вкладку "ВНЕСЕННЯ ЗМІН ДО ПЕНСІЙНОЇ СПРАВИ".
3. Оберіть вид заяви, у зв'язку з чим необхідно внести зміни, та покроково заповніть атрибути заяви.
4. Додайте заздалегідь відскановані документи та натисніть "СФОРМУВАТИ ЗАЯВУ".
5. Перевірте внесені до заяви дані. Якщо все вірно - натисніть "ПІДПИСАТИ ТА ВІДПРАВИТИ ДО ПФУ".
Статус обробки заяви можна переглянути у вкладці "МОЇ ЗВЕРНЕННЯ".
Види заяв для внесення змін до пенсійної справи:
- Заява про зміну способу виплати пенсії подається у разі переведення пенсійної виплати з пошти на банк або навпаки. Детальна інструкція за посиланням - https://cutt.ly/IKugBnS
- Заява на зміну виплатних реквізитів – у разі зміни банківських реквізитів або адреси проживання, якщо отримуєте пенсійні виплати через пошту.
- Заява на виплату частини пенсії на непрацездатних членів сім’ї особи, яка перебуває на повному державному утриманні.
- Заява про переведення виплати з «Укрпошти» на «Ощадбанк» через платіжну систему «MY TRANSFER» - дозволяє отримати пенсійну виплату грошовим переказом без відкриття банківського рахунку.
- Заява про зміну особистих даних пенсіонера – у разі зміни ПІБ та/або паспортних даних.
Бережіть себе та користуйтесь електронними сервісами Пенсійного фонду на https://portal.pfu.gov.ua.