Комунікаційна кампанія «Ти як?»: Як вислухати та підтримати людину в стресі
Комунікаційна кампанія Ти як? є одним із ключових «пазлів» Всеукраїнської програми ментального здоров'я, яка впроваджується в Україні за ініціативою першої леді Олени Зеленської.
Якщо людина дезорієнтована, не може назвати своє ім’я чи місце перебування, погрожує нашкодити собі чи іншим, плаче або кричить — це можуть бути ознаки сильного стресу. Щоб зарадити у такій ситуації, насамперед переконайтеся, що вам і співрозмовнику нічого не загрожує. Зберігайте спокій, представтесь і скажіть, що бажаєте допомогти.
Що варто пам’ятати, якщо людина йде на контакт:
- іноді їй просто треба виговоритися;
- їй важливо усвідомити, що її почули і зрозуміли;
- важливі не тільки ваші слова під час розмови, а й мова тіла.
У цьому дописі ви знайдете кілька порад, як вислухати людину, яка пережила сильний стрес, що важливо проговорити і як не зробити гірше. Адже у такому стані вона не завжди готова розмовляти, а ваше щире бажання допомогти може викликати байдужість чи навіть агресію
Комунікаційна кампанія «Ти як?» реалізується за підтримки проєкту USAID «Розбудова стійкої системи громадського здоров’я», який виконує організація Пакт. Сприяння у виготовленні та поширенні інформаційно-просвітницьких матеріалів надали Міжнародна організація з міграції (IOM Ukraine), рекламний холдинг Megapolis, благодійний фонд BGV.
Дізнавайтеся більше – http://howareu.com.