Світлодарська міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області
Донецька область, Бахмутський район

Як подати документи для оформлення субсидії онлайн

Дата: 14.08.2023 10:47
Кількість переглядів: 115

Фото без описуЗгідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», право на отримання субсидії має родина або окрема особа, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.

Для оформлення житлової субсидії необхідно подати заяву про призначення субсидії та декларацію про доходи і витрати.

Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.

Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Інструкція за посиланням https://cutt.ly/n3TzVP4.

У розділі “Комунікації з ПФУ” натисніть на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”, оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».

Заповніть необхідні поля онлайн-форми та завантажте заздалегідь відскановані документи:

  • паспорт заявника;
  • ідентифікаційний номер;
  • номер банківського рахунка для перерахування коштів в міжнародному форматі IBAN (Вимоги до банківського рахунка дивись за посиланням https://cutt.ly/G9rlcUy).

Врахуйте вимоги до сканкопій документів:

  • виготовляються з оригіналів документів;
  • мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
  • збережені у форматах JPG або PDF;
  • розмір кожного файла не має перевищувати 1 МБ;
  • назви мають відповідати виду відсканованого документа.

Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та натисніть "Відправити до ПФУ".

Стан розгляду заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.

Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь