159 звернень громадян отримала з початку року податкова служба Донеччини
Звернення громадян є важливим механізмом взаємодії між податковими органами та громадянами України. Це надає можливість громадянам активно брати участь у процесі прийняття рішень та забезпечує більшу відкритість і взаєморозуміння між податковими органами та населенням.
Протягом січня – вересня 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 159 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:
- 158 заяв (99 % від загальної кількості звернень);
- 1 скарга (1 % від загалу).
Станом на 01 жовтня 2023 року податковою службою Донеччини розглянуто 152 письмові звернення, що складає 96 % від усіх звернень. Щодо 7 звернень термін виконання в звітному періоді ще не настав.
З найчастіших питань, з якими зверталися громадяни до податкової, це:
- щодо нарахування та сплати загальнодержавних та місцевих податків і зборів (30 звернень, або 19%);
- щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (20 звернень, або 12%);
- щодо нарахування страхового стажу (11 звернень, або 7%);
- нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (10 звернень, або 6 %);
- про надання податкової знижки (9 звернень, або 6 %);
- інші питання (79 звернень, або 50 %).
Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
Також звертаємо увагу, що у зв’язку з військовою агресією російської федерації проти України та введення на території України воєнного стану, ГУ ДПС у Донецькій області тимчасово припинено проведення особистого прийому громадян.