Світлодарська міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області
Донецька область, Бахмутський район

Видача довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи

Дата: 29.03.2024 15:44
Кількість переглядів: 87

Фото без описуШановні платники! Головне управління ДПС у Донецькій області інформує платників податків, що відповідно до п. 179.12 ст. 179 Податкового кодексу України (далі – ПКУ) за зверненням платника податку контролюючий орган, до якого було подано податкову декларацію, видає довідку про подану декларацію про майновий стан і доходи (податкову декларацію) за формою встановленою центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

Форми заяви про видачу довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або відсутність податкових зобов’язань) (далі – Заява) та довідки про подану декларацію про майновий стан і доходи (про сплату або про відсутність податкових зобов’язань) (далі – Довідка) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 13.06.2017 № 568 зі змінами та доповненнями (далі – Наказ № 568).

Довідка видається безоплатно, протягом 10 календарних днів з дня надходження Заяви. Єдиною умовою для її надання є подання декларації про майновий стан і доходи (далі - Декларація), а у разі неподання декларації податковий орган відмовляє у видачі Довідки.

Для отримання довідки платником податків або уповноваженим представником подається Заява до контролюючого органу за місцем податкового обліку (місцем проживання), а платники податків - фізичні особи (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), можуть подати Заяву до будь-якого контролюючого органу в один із таких способів:

  • безпосередньо до контролюючого органу;
  • поштою;
  • засобами інформаційно-комунікаційної системи "Електронний кабінет", вхід до якої здійснюється за адресою: cabinet.tax.gov.ua (розділ "Листування з ДПС").

Фізична особа – підприємець, що перебуває на загальній системі оподаткування, скориставшись меню «Листування з ДПС» приватної частини Електронного кабінету, має можливість надіслати до контролюючого органу лист, який містить Заяву. Форма передбачає заповнення наступних реквізитів:

  • код ДПІ, до якого відправляється лист;
  • тип документа;
  • тематика звернення;
  • короткий зміст листа;
  • сканований документ, який необхідно завантажити (файл у форматі pdf загальним розміром до 5 МБ).

Протягом одного робочого дня після надсилання Заяви до органу ДПС автора електронного листа буде повідомлено про вхідний реєстраційний номер та дату реєстрації Заяви в органі ДПС, до якого вона направлена. Інформацію щодо отримання та реєстрації Заяви в органі ДПС платник може переглянути у вкладці «Вхідні документи» меню «Вхідні/вихідні документи» приватної частини Електронного кабінету.

Довідка видається у паперовій та/або електронній формах. Довідку у паперовій формі отримує безпосередньо платник податків (уповноважений представник) за місцем податкового обліку, а тим платникам податків – фізичним особам (крім самозайнятих осіб), які тимчасово перебувають за межами населеного пункту проживання (тимчасово переміщені особи), – контролюючим органом, до якого подано Заяву, за умови підтвердження задекларованих у Декларації сум.

Довідка в електронній формі видається з дотриманням вимог, встановлених розділом II ПКУ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь