Світлодарська міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області
Донецька область, Бахмутський район

Як написати супровідний лист до резюме: прості поради від Донецької обласної служби зайнятості

Дата: 22.04.2024 12:49
Кількість переглядів: 40

Фото без описуВаше резюме вже правильно оформлене і готове стати найбажанішим для кожного рекрутера. Але зачекайте! Є ще дещо, про що не варто забувати, коли надсилаєте резюме на вакансію мрії. Це ваш супровідний лист.

Пропонуємо ознайомитись з простими рекомендаціями, які допоможуть створити досконалий за формою та змістом текст. Вони суттєво полегшать завдання.

1. Не переповідайте своє резюме

Супровідний лист надає вам свободу дій. Не проминіть добру нагоду докладно роз’яснити основні пункти вашого резюме та розповісти живу історію, чому ви ідеально підходите компанії. Можливо, її продукція змінила ваше життя або ви багато років проходили повз будівлю, в якій знаходиться її офіс, і мріяли працювати тут.

Не соромтеся розповідати такі милі історії, але вони мають бути короткими та чіткими. Не варто писати супровідний лист більше ніж на пів сторінки А4.

2. Думайте про те, що ви можете зробити для компанії

Загальна помилка багатьох кандидатів – говорити про те, як компанія допоможе реалізуватися спеціалісту, наскільки позиція хороша для нього. Проте, рекрутери більше хочуть знати що саме може зробити кандидат для компанії у разі ухвалення позитивного рішення.

3. Покажіть, на що ви здатні

В резюме ми пишемо про свій досвід та свої навички на попередній роботі, тобто розповідаємо про своє минуле. Супровідний краще присвятити майбутньому – покажіть ейчару, що ви зможете зробити на новому робочому місці, як проявите себе, як зміните колектив. Для цього варто уважно прочитайте текст вакансії та визначити, що потрібно роботодавцю.

4. Не акцентуйте на освіті

Описувати місце навчання особливо люблять учорашні студенти, молоді спеціалісти які ще не мають досвіду роботи. Проте HR-менеджерів цікавить саме набуті навички та досвід взаємодії з колегами, тому варто робити акцент на практичних моментах, таких як волонтерська робота чи стажування.

5. Використовуйте цифри

Роботодавці люблять бачити числа, бо іноді цифри говорять голосніше за слова. Використовуйте статистику досягнень, щоб проілюструвати ваш професійний вплив на організацію, у якій ви працювали раніше. Це показує вашу зацікавленість в результаті роботи.

6. Додайте відгуки

Якщо у вас є чудові рекомендації від колишніх керівників, співробітників чи клієнтів, не бійтеся їх використовувати!

7. Будьте справжнім

При складанні супровідного листа будьте самим собою, виявляйте дружелюбність, пишіть доступно та просто. Не варто використовувати заїжджені характеристики, наприклад, комунікабельний, стресостійкий, вмію працювати у команді та інше. Змініть прикметники та напишіть просто, чесно, від душі, а не за шаблоном. Щирість відчувається відразу.

Загалом, будьте не такими, як усі. Адже супровідні листи, що найбільше запам’ятовуються, складені людьми, які найменше піклуються про правила, а слідують за серцем і керуються здоровим глуздом.

Якщо вам потрібна допомога у складанні резюме, супровідного листа, підготовці до співбесіди з роботодавцем або консультація з питань зайнятості, звертайтеся до наших фахівців https://t1p.de/2u2np

Call-центр Донецького обласного центру зайнятості: 0-800-33-61-67.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь