Особливості порядку державної реєстрації народження дитини
В умовах воєнного стану в Україні або в окремих її місцевостях державна реєстрація народження дитини проводиться будь-яким органом державної реєстрації актів цивільного стану за зверненням заявника.
Державна реєстрація народження дитини проводиться з одночасним визначенням її походження та присвоєнням їй прізвища, власного імені та по-батькові. Походження дитини визначається відповідно до Сімейного кодексу України.
У разі смерті батьків або в разі якщо вони з інших причин не можуть зареєструвати народження дитини, державна реєстрація проводиться за заявою родичів, інших осіб, уповноваженого представника закладу охорони здоров’я, в якому народилася дитина чи в якому вона перебуває.
Куди звертатись?
- онлайн, шляхом заповнення відповідної заяви на послугу «єМалятко» на Порталі Дія;
- до адміністратора послуги «єМалятко» безпосередньо у закладі охорони здоров’я, що надає медичну допомогу при пологах, за умови співробітництва відділу державної реєстрації актів цивільного стану та закладу охорони здоров’я на основі відповідного меморандуму;
- до відділу державної реєстрації актів цивільного стану, виконавчого органу сільської, селищної і міської ради за місцем народження дитини чи місцем реєстрації батьків;
- до Центру надання адміністративних послуг.
Який перелік необхідних документів?
- медичний висновок про народження, сформований в Реєстрі медичних висновків електронної системи охорони здоров’я;
- медичне свідоцтво про народження (форма № 103/о);
- медична довідка про перебування дитини під наглядом лікувального закладу (форма № 103-1/о);
- медичний документ, виданий компетентним суб’єктом іншої держави, що підтверджує факт народження, належним чином легалізований, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України.
Про факт державної реєстрації народження видається свідоцтво про народження.
За інформацією Міністерства юстиції України