Інструкція: як подати заяву про зміну виплатних реквізитів онлайн
У разі необхідності зміни способу виплати з поштового відділення на банківську установу або в разі зміни банківських реквізитів пенсіонеру необхідно надати відповідну інформацію органу Пенсійного фонду України, щоб забезпечити своєчасне отримання пенсійних виплат.
Важливо пам'ятати про вимоги до банківського рахунку для зарахування пенсії — https://t1p.de/pxwi6.
Подати заяву на зміну виплатних реквізитів можна через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України https://portal.pfu.gov.ua.
Для цього необхідно:
- авторизуватися на вебпорталі за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП);
- натиснути на пункт «Внесення змін до пенсійної справи» в розділі «Щодо пенсійного забезпечення»;
- обрати «Заява про зміну способу виплати пенсії (у разі зміни способу виплати — з пошти на банк або зміни банківських реквізитів)»;
- заповнити необхідні атрибути заяви та завантажити заздалегідь відскановані документи:
- паспорт заявника;
- реквізити банківського рахунку.
При завантаженні сканованих копій документів враховуйте вимоги до їх виготовлення:
- розмір кожного файлу не повинен перевищувати 1 Мб;
- формат файлу: JPG, JPEG, PDF;
- документи, які містять більше однієї сторінки, необхідно прикріпляти як один файл;
- скан-копії виготовляються з оригіналів документів;
- скан-копія повинна бути кольорова, чітка та читабельна;
- назви файлів мають відповідати виду відсканованого документа.
- Перевірити внесені дані, сформувати заяву, підписати її за допомогою КЕП та натиснути «Відправити до ПФУ».
Стан опрацювання заяви про зміну способу виплати пенсії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі «Мої звернення».
Як авторизуватися на вебпорталі за КЕП, дивіться у відеоінструкцї https://t1p.de/ndjke.
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!