Матеріальна допомога членам сімей загиблих(померлих) Захисників та Захисниць України, у тому числі тим, які задекларовані/зареєстровані на території Донецької області та перемістились за її межі з числа мешканців Світлодарської міської територіальної
Світлодарською міською військовою адміністрацією Бахмутського району Донецької області розпочато прийом заяв від осіб, які потребують матеріальної допомоги – членам сімей загиблих(померлих) Захисників та Захисниць України, у тому числі тим, які задекларовані/зареєстровані на території Донецької області та перемістились за її межі з числа мешканців Світлодарської міської територіальної громади.
ДОКУМЕНТИ, ЩО ПОДАЮТЬСЯ ДЛЯ НАДАННЯ МАТЕРІАЛЬНОЇ ДОПОМОГИ:
1. Заява про надання матеріальної допомоги .
2. До заяви про надання матеріальної допомоги додаються:
1) копія документа, що посвідчує особу громадянина України (сторінки із даними про прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності), дату народження та місце реєстрації) (у разі надання копії паспорта з безконтактним електронним носієм додатково надається витяг з реєстру територіальної громади, що містить інформацію про задеклароване/зареєстроване місце проживання (перебування));
2) копія посвідчення встановленого зразка згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 року № 302 «Про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни», що підтверджує статус члена сім’ї загиблого;
3) копія довідки, виданої матері (іншому повнолітньому члену сім’ї загиблого або опікуну) за задекларованим/зареєстрованим місцем проживання (перебування) або адресою фактичного місця проживання/перебування (для внутрішньо переміщених осіб) дитини, відповідно до абзацу другого пункту 4 Положення про порядок видачі посвідчень і нагрудних знаків ветеранів війни, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 1994 року № 302;
4) копія довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи та членів її сім’ї, видача якої передбачена Порядком оформлення і видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01 жовтня 2014 року № 509, або відображення в електронній формі інформації, що міститься в довідці, яке підтверджує факт внутрішнього переміщення і взяття на облік такої особи (електронної довідки), разом з унікальним електронним ідентифікатором (QR-кодом, штрих-кодом, цифровим кодом) (для внутрішньо переміщених осіб);
5) копія довідки про присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків (крім фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовилися від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний контролюючий орган і мають про це відмітку у паспорті);
6) копії документів, що підтверджують родинні відносини із загиблим Захисником чи Захисницею України (свідоцтво про одруження, свідоцтво про народження, рішення суду про встановлення факту родинних відносин та інші документи, що визначені законом і підтверджують родинні відносини), яким надається матеріальна допомога за рахунок коштів Субвенції;
7) копії документів, що підтверджують встановлення опіки над малолітніми дітьми або недієздатними особами;
8) копія свідоцтва про смерть загиблого Захисника чи Захисниці України;
9) довідка про реквізити розрахункового рахунку, відкритого в банку (за стандартом IBAN).
3. Обробка персональних даних здійснюється відповідно до Закону України «Про захист персональних даних».
4. У разі надання заяви та документів засобами поштового зв’язку, копії документів засвідчуються членом сім’ї загиблого шляхом проставлення на них відмітки «Згідно з оригіналом», особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного ім’я та прізвища, дати засвідчення копії.
У разі надання заяви та документів безпосередньо головному розпоряднику коштів – з пред’явленням оригіналів документів.
5. Матеріальна допомога за рахунок та в межах коштів Субвенції надається кожному члену сім’ї загиблого або уповноваженому представнику сім’ї загиблого (одному з членів сім’ї) за умови надання письмової згоди про виплату допомоги цій особі від інших повнолітніх членів сім’ї загиблого.
У разі відсутності згоди членів сім’ї загиблого щодо уповноваженого представника сім’ї, матеріальна допомога за рахунок коштів Субвенції надається членам сім’ї загиблого, які за нею звернулися.
Якщо член сім’ї загиблого є неповнолітньою особою, малолітньою дитиною, недієздатною особою або особою, дієздатність якої обмежено, матеріальна допомога за рахунок коштів Субвенції перераховується на рахунок законного представника такої особи, відкритий в банку.
ВАЖЛИВО:
Термін подачі документів до 01.12.2024року.
Виплата надається за умови надання всіх вищезазначених документів у визначений термін.
Додаткову інформацію щодо надання документів можна отримати за номером «гарячої лінії» - +380 95 128 85 53.