Світлодарська міська військова адміністрація Бахмутського району Донецької області
Донецька область, Бахмутський район

Інформаційно-аналітична довідка про підсумки роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік у Світлодарській міській військовій адміністрації Бахмутського району Донецької області

Дата: 03.01.2025 13:19
Кількість переглядів: 33

Звернення до органів влади мають важливе значення у забезпеченні постійного зв’язку між державою та громадянином у вирішенні життєвих проблем окремої людини і суспільства в цілому, реалізації конституційних прав і свобод людини.

Враховуючи те , що територія Світлодарської міської територіальної громади з травня 2022 року знаходиться в тимчасовій окупації збройними формуваннями держави агресора та безпекову ситуацію по всій Донецькій області, особисті прийоми громадян керівником Світлодарської міської військової адміністрації проводяться в приміщені Штабу з питань надання населенню Світлодарської міської територіальної громади гуманітарної допомоги в місті Полтава.

Для мешканців Світлодарської міської територіальної громади, що перемістились до більш безпечних регіонів України, забезпечується додержання гарантованих статтями 40, 64 Конституції України прав особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, у тому числі в умовах воєнного стану. Світлодарська міська військова адміністрація спрямовує зусилля на прийомі усних та електронних звернень громадян, звернень надісланих будь-якими засобами зв’язку та комунікації, належному та вчасному їх опрацюванні, надані відповідей та дієвої допомоги усіма можливими засобами.

З метою забезпечення конституційного права на звернення, додержання вимог Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування» Світлодарська міська військова адміністрація продовжує роботу зі зверненнями громадян які надходять телефоном та засобами електронного та поштового зв’язку, в т.ч. і через органи влади вищого рівня.

За 2024 рік до Світлодарської міської військової адміністрації надійшло 30 звернень громадян та 37 запитів на публічну інформацію, що відповідно на 25% та на 32 % більше ніж у 2023 році.

Звернення громадян до Світлодарської міської військової адміністрації надходять через органи влади вищого рівня, засобами поштового зв’язку та засобами електронної комунікації та телефонного зв’язку.

На всі 30 звернень були надані роз’яснення стосовно порушених заявниками питань, в тому числі 16 звернень було повністю задоволено. Звернення на стадії розгляду станом на 01 січня 2025 року відсутні. Колективні звернення відсутні.

Всього в зверненнях за 2024 рік порушено 2 основних питання – це соціальних захист населення, діяльність військової адміністрації та надання адміністративних послуг. Питання, які в своїй більшості порушували громадяни у зверненнях, стосувалися оновлення даних та отримання відомостей з реєстру територіальної громади, надання копій документів та архівних довідок, отримання роз’яснень з питань діяльності органів влади для забезпечення соціального захисту громадян.

Розподіл порушених у зверненнях питань

Фото без опису

 

Всі звернення громадян та запити на публічну інформацію були розглянуті виконавцями. На них були надані обґрунтовані відповіді та роз’яснення у передбачений законодавством строк. У відповіді на кожне звернення та запит роз’яснено право громадянина на звернення за захистом свої прав і законних інтересів.

На сьогоднішній день всі внутрішньо переміщенні особи потребують соціального захисту та підтримки, тому роботі зі зверненнями громадян приділяється особлива увага. З метою недопущення порушення термінів виконання звернень у Світлодарській міській військовій адміністрації проводяться оперативні наради та роз’яснювальна робота з посадовими особами, щодо дотримання вимог Закону України «Про звернення громадян», здійснюється постійний контроль щодо термінів розгляду кожного звернення.

З метою покращення інформування населення у Світлодарській міській військовій адміністрації використовується веб-сайт та сторінки у соціальних мережах, на яких розміщено законодавчо-нормативну базу з питань розгляду звернень громадян та проводиться роз`яснювальна робота з питань реалізації громадянами права на звернення.

З метою оперативного реагування на гострі проблеми жителів Світлодарської міської територіальної громади, які перемістились в більш безпечні регіони нашої країни, функціонує штаб з питань надання населенню Світлодарської міської територіальної громади гуманітарної допомоги та Координаційний центр підтримки цивільного населення при Світлодарській міській військовій адміністрації. В рамках роботи штабу та координаційного центру посадовими особами Світлодарської міської військової адміністрації проводиться широка інформаційно-роз`яснювальна робота з населенням громади та постійно надаються відповіді на усні звернення та звернення які надсилаються у формі повідомлень через месенджери та соціальні мережі.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь